ruang untuk aku menulis. Powered by Blogger.
RSS

mari skodeng!

book your room today
Powered by Best Free Counters

Nak Sambut bEzdAy gak..:P

selamat hari lahir eyya

ok..aku mase drjh 6 xde pun smbt bezday ajk kengkawan
mane aci adk ak wat..
naseb die yg support sume..yeahhh..
tp kalo skng ak wat gak x pelik kan..ak bru 19tahun
pada ak msh kanak2 ape..haha
kot..(^_^)V
tp bes la smbut bezday sbb kan..
1)dpt bnyk hadiah
hahahah
tu je pun sbb kan wat majlis nye
siap kan bungkusan gula-gula..
dh mcm mak datin pkai tudung cm tu..=,=

penat kot sbb nak smbut bezday die..aku skali kne kemas rumah..arghhhh...
hadiah bukan dpt kongsi pun..hee..kalo 50-50 best gak..

potong jgn x potong

sy baru darjah 6..muahahah

ni la bapak sama mak aku


fuh..no komen..ahhaha


kiteorg wat game gak..game bingo sumpah kelakar..hahaha



smart camera nikon d60

ni la kek nye..omg..sedap..
xpe next year ak akan wat sambutan..so korg sediakan hadiah..:P






  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 cahaya Hidup:

sayang aku!!

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...