ruang untuk aku menulis. Powered by Blogger.
RSS

mari skodeng!

book your room today
Powered by Best Free Counters

My verY great N HePi FamiLy

urghhhhhhhhhhhh...penat+bosan..tiap hari tdo je...xde sape nak lyn aku...nak blik rumah..xnk dok johor..xnak ingt sume mslh..mase2 cmni,lg la rindu kat family..makkkkk...ayahhhh..nak blik ipoh...xkire nak blik jgak..huaaaaa...kalo kat umah time ptg2 cm ni..lepak depan umah smbang ngn mak..xpun tengah tlg ayh niaga..xde la serabut hidup cm kat sini..masalah bnyk..xde sape nak dengar..sume ngn masalah msg2..xkn la plak nak call mak je cite sume..hbs la kdt t..=,=..lorh..lupe kalo tengah tengok tv kat umah..ayah slalo aje la nak diri depan tv tu..sje nak bg sume skit hati..lg2 waktu tengah klimaks..silap2 ayh sje je off tv..aishhh..mmg menjerit la sume..hakhakahak..benda yg aku plg suke wat kaco adik2 aku la ape lg..hahahahha..mmg best la sbb ak mmg xkn kene mrh..hee..anak yg sulung kn..aku kan kakak..baru aku perasan family ak ni mmg gle2 jgak..jarang nye serius..huhu..dorg yg xkn tinggal kn aku mcm mane pun..slalo support aku x kire mcm mane la keadaan  nye..mmg nk blik IPOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 cahaya Hidup:

Raji and Yeen said...

parents kau sgt sempoi
hohohoh
sume posing sokmo~!

enny said...

tengok la sape anak die...ahakz..:)

sayang aku!!

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...